Kundtjänst/ support

Varje

Jag har haft problem med Refunder. Det har gått bra för många år men sedan något blev fel och jag märkte att fast jag gjorde allt som vanligt, fick jag inte återbäring. Skrev en gång till deras kundservice och fick veta vad skulle jag ändra på min webbläsare plus att jag kunde skicka ett formulär får att se om de kunde godkänna ändå ett par stycken återbäring. Jag gjorde allt det här men sen fick jag ett rakt svar från deras support att de inte kommer att godkänna återberinen för att jag inte var inloggad och inte gjorde mina köp via Refunder knapp. Jag skrev att jag gjorde allt precis som vanligt, annars varför skulle jag skriva? Det kändes att de brydde inte sig och det var lätt att bara svara: tyvärr vi kan inte hjälpa dig.
Jag skrev att jag var ledsen och att jag kände inte mig bra behandlat som kund. Många företag inte förstår hur viktiga är lojala kunder som alltid köper heller använder deras tjänster. Så fort behöver man hjälp då är vi inga "kunder länge". Det finns inte heller en sort av flexibilitet att de kanske ska inte godkänna allt men någonting. Jag är mycket besviken.

  • Varje

Gillar

Kommentarer

Instagram